Sidor

lördag 25 februari 2012

-Nu bär jag tyg igen-


Äntligen! Lusten att sy lite har kommit tillbaka efter en helt orkeslös vecka. Veckan har varit helt konstig, jag har varken orkat eller velat göra någonting. Inge tvätt, inge städ, knappt träffat någon, inge virkning och verkligen inte ens någon syning...

Men nu ikväll kanske vändningen kommit? Jag tog mig tid att börja sy lite efter att fått barnen i säng tjugo i sju. Inget färdigt ännu, inte ens halvfärdigt, MEN ska man hinna se postkodlotteriet, gladiatorerna och annat på tv hinner man inte mycket.

Så dessa är de tyger som nu förflyttar sig från köket, in i tv-rummet och tillbaka till köket igen. Sy lite, titta på tv och nåla, sy lite. och nu helt plötsligt blev jag internetsugen med.;)

Färdigbilder kanske kommer i morgon?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar