Sidor

fredag 2 mars 2012

-påfyllning-


Är riktigt nöjd med min syvecka, och hoppas att dockorna och Emil också blir det. Nu ska han ju i alla fall klara sig fyra dagar.;) Snart är "påbörjadeprojektskåpet" tömt på grejer, har bara några mer saker till Emil kvar och sen några trosor till.:) Sen i helgen blir det till att sätta sig och klippa, hört ryktas om att leveransbilen åker på tisdag och då ska jag skicka med två vårmössor som är beställda. Men nu ikväll ska jag efetr en mycket aktiv syvecka sätta mig ner och ta det lugnt i soffan och virka lite på filten som blev påbörjad för några veckor sedan.:)

Sen måste jag hitta på något att sy till Emma av de översta turkosa tyget. Varje gång jag tar fram det och hon ser det så säger hon att hon också vill ha sånt tyg.:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar